[Coloquio] Tres debates recentes no Dereito de Familia - Abril 2023

Grupo de Investigación De Conflictu Legum
28 de Abril de 2023
28 de Abril de 2023

O pasado xoves 27 de abril tivo lugar o coloquio "Tres debates recentes no Dereito de Familia", presentado pola profesora García Rubio e  no cal tomaron parte os ponentes: Vincenzo Barba, Celia Prados, Eugenia Torres Costas Santiago Álvarez González.

Ao mesmo asistiron presencialmente varios alumnos do cuarto curso do Grado en Dereito ademáis de outros investigadores e docentes da Facultade de Dereito da USC, tomando todos eles parte no coloquio. Ademáis, numerosas personas atenderon de forma online a este coloquio, axudando a que fose un éxito.

Ao largo do evento abordaronse polémicas relativas ao dereitos de visita con respeto a menores, a capacidade en cuestións de custodia e disposición do propio corpo e a xestación por sustitución. Especialmente, intentouse tratar estes problemas dunha forma transversal, poñendoos en relación entre sí e evidenciado os estreitos vínculos entre diferentes aspectos do Dereito de familia.

Vexa todo