[Congreso internacional] Transformacións do Dereito de familia no actual panorama normativo estatal e europeo

Facultad de Dereito USC

Salón de graos, Facultade de Dereito

30 de Maio de 2023
30 de Maio de 2023

O próximo martes 30 de maio levarase a cabo o congreso internacional "Transformacións do Dereito de familia ni actual panorama normativo estatal e europeo", o cual constitue o evento de peche do proxecto de investigación  “Dereito de familia que ven, retos e respostas” iniciado no ano 2020.

A actividade realizarase de forma presencial no Salón de graos da Facultade de Dereito e online (vía Teams), e contará con ponencias de profesores locis e internacionais.

A continuación poderán consultar o cartel detallado co programa do evento, no cual se contempla a posibilidade de intervencións e coloquio despois de las ponencias e mesas redondas.

Poden inscribirse no evento facendo click neste enlace, ou co código QR do cartel.

[Enlace] Formulario de inscripción ao evento