[Mesa redonda] Os dereitos de voz dos artistas de dobraxe: especial consideración aos retos que expón a I.A.

Ciclo de actividades del proyecto "Inteligencia artificial y protección jurídica de la voz"

Sala de juntas, Facultad de Derecho USC

Organiza:
Grupo de investigación de Conflicto Legum. En el marco del proyecto Programa de estímulo a la transferencia del conocimiento subvencionado por Área de valorización y emprendimiento de la Universidad de Santiago de Compostela
4 de Novembro de 2024

O próximo 4 de novembro realizarase a mesa redonda "Os dereitos de voz dos artistas de dobraxe" no marco do proxecto de investigación sobre intelixencia artificial e protección xurídica da voz. A actividade realizarase de forma presencial na facultade de dereito da universidade Santiago de Compostela (asistencia libre ata completar o aforo) e contará coa participación de ADA, Artistas dá Dobraxe Asociados.

ACTVIDADES PREVIAS SOBRE DERECHO Y ARTES

Vexa todo