[Nota de presentación do libro] O camiño cara á desigualdade

Ciclo do seminarios Transformacións do Dereito Público e o Dereito Privado

Transformaciones do Dereito Público e o Dereito Privadov4
Nota del evento y edición de vídeo: Hernán Cortez
Facultad de Derecho USC

Sala de profesores

25 de Abril de 2024

O pasado mércores 8 de maio presentouse o libro “O camiño da desigualdade”, no que interveu o seu autor, o profesor Jose Esteve Pardo, que contou coa participación das profesoras Alba Nogueira López e María Paz García Rubio .

Esta actividade formou parte do ciclo de xornadas sobre modernización do dereito contractual organizado polo grupo de investigación “De conflictu legum” no marco do proxecto “A ineludible modernización do dereito de obrigas e contratos do Código Civil español”. Tamén forma parte das actividades organizadas pola Rede Armela, coa colaboración da axuda GPC Xunta de Galicia ED431B 2023/45.

O acto celebrouse de forma híbrida e presencial na aula da facultade da Facultade de Dereito da Universidade de Santiago de Compostela.