[Nota de seminario] A representación na Proposta de modernización do Código civil - Javier Lete Achirica [27 de febreiro de 2024]

cartel enero USC seminarios-03 (1)
Diseño cartel: Danae Lobos Arévalo
Facultade de Dereito da USC

Sala de profesores

27 de Febreiro de 2024
27 de Febreiro de 2024

O martes 23 de febreiro ás 17:00 levou a cabo o seminario “A representación na Proposta de modernización do Código civil” que tivo como relator ao profesor titular da USC Javier Lete Achirica, e no cal participou como comentarista presencial a catedrática da USC Maria Paz García Rubio, a cal tomo parte no proceso de elaboración da proposta comentada.

O evento foi realizado de forma híbrida, e contou cunha gran convocatoria de asistentes tanto na súa modalidade presencial como telemática (vía Teams). Nesta última modalidade asistiron máis de 60 persoas (incluídos estudantes, avogados e profesores), quenes tiveron a oportunidade de realizar preguntas ao relator e á comentarista.

A organización desta actividade forma parte do ciclo de seminarios sobre modernización do dereito de contratos do grupo de investigación “De conflictu legum” no marco do proxecto “A inaprazable modernización do dereito de obrigacións e contratos do Código Civil español”.