[Presentación de libro] El camino a la desigualdad. Del imperio de la ley a la expansión del contrato

Facultad de Derecho USC
Dirección:

Sala de xuntas

8 de Maio de 2024  |  8 de Maio de 2024

O vindeiro mércores 8 de maio ás 12:00 (hora españa) levará a cabo a presentación do libro “O camiño á desigualdade. Do imperio da lei á expansión do contrato” no cal expoñerá o seu autor, o profesor José Esteve Pardo, e contará coa intervención das profesoras Alba Nogueira López (Catedrática de Dereito Administrativo) e Mª Paz García Rubio (Catedrática de Dereito Civil).

Esta actividade forma parte do ciclo de seminarios "Transformacións do Dereito Público e ou Dereito Privado" e realízase no marco dos proxectos Axudas GPC Xunta de Galicia ED431B 2023/45, e “A inaprazable modernización do dereito de obrigacións e contratos do Código Civil español” (Ref. PID2022-138909NB-I00).

O evento realizarase de forma hibrida. Presencial na sala de xuntas da Facultade de Dereito da Universidade de Santiago de Compostela; tamén poderá seguirse en liña vía Teams.

As inscricións á actividade poden realizarse mediante a seguinte ligazón:

[Enlace] Inscripción al evento