[Seminario] El cambio de circunstancias en la propuesta de modernización del Código Civil - Lis Paula San Miguel Pradera [19 de marzo de 2024]

Ciclo de seminarios sobre modernización do dereito de contratos

cartel liz paula corregido - Marzo 2024
Diseño cartel: Danae Lobos Arévalo
Facultad de Derecho USC

Sala de profesores

19 de Marzo de 2024

O vindeiro martes 19 de marzo ás 17:00 (hora españa) levará a cabo o seminario “O cambio de circunstancias na proposta de modernización do Código Civil ” no cal expoñerá a profesora de dereito civil Lis Paula San Miguel Pradera da Universidade Autónoma de Madrid.

Esta actividade forma parte do ciclo de seminarios sobre modernización do dereito de contratos organizados polo grupo de investigación “De conflictu legum” no marco do proxecto “A inaprazable modernización do dereito de obrigacións e contratos do Código Civil español”. O evento realizarase de forma hibrida. Presencial na sala de profesores da Facultade de Dereito da Universidade de Santiago de Compostela; tamén poderá seguirse en liña vía Teams.

As inscricións á actividade poden realizarse mediante a seguinte ligazón (ou mediante o QR do cartel).

[Enlace] Inscripción al evento
Propuesta de reforma

Pode acceder ao texto da Proposta de reforma e revisar a nota do grupo de investigación en aqui:

[Enlace] Nota sobre Propuesta de reforma del Código Civil Español