[Seminario] A cohabitación do dereito de consumo co dereito de obrigacións e contratos desde a perspectiva do dereito francés

Ciclo de seminarios sobre a proposta de modernización do Código Civil español

Sala de profesores, Facultade de Dereito USC

Organiza:
Grupo de investigación de Conflicto Legum. En el marco del proyecto [Ref. PID2022-138909NB-I00] «La inaplazable modernización del derecho de obligaciones y contratos del Código civil español»
24 de Outubro de 2024
O vindeiro xoves 24 de outubro o Profesor Yves Picod, da Université de Perpignan Via Domitia, impartirá un seminario co título “A cohabitación do dereito de consumo co dereito de obrigacións e contratos desde a perspectiva do dereito francés”. Esta actividade enmárcase dentro do ciclo de seminarios mensuais realizados polo grupo de investigación De Conflictu Legum para o analisis da Proposta de modernización do Código Civil español en materia de obrigacións e contratos.

ACTVIDADES PREVIAS SOBRE LA PROPUESTA DE MODERNIZACIÓN