[Seminario] As funcións da causa - Antonio Manuel Morales Moreno [23 de enero de 2024]

Facultad de Derecho USC

Sala de profesores

23 de Xaneiro de 2024  |  23 de Xaneiro de 2024
23 de Xaneiro de 2024

O vindeiro martes 23 de xaneiro ás 17:00 (hora españa) levará a cabo o seminario “As funcións da causa” no cal expoñerá o catedrático Antonio Manuel Morais Moreno, e intervirán varios profesores especializados na materia, nacionais e internacionais.

Esta actividade forma parte do ciclo de seminarios sobre modernización do dereito de contratos organizados polo grupo de investigación “De conflictu legum” no marco do proxecto “A inaprazable modernización do dereito de obrigacións e contratos do Código Civil español”.

O evento realizarase de forma hibrida. Presencial na sala de profesores da Facultade de Dereito da Universidade de Santiago de Compostela; tamén poderá seguirse en liña vía Teams.

As inscricións á actividade poden realizarse mediante a seguinte ligazón

[Ligazón] Inscrición ao evento