Marta Requejo Isidro

Dereito internacional privado

Marta Requejo Isidro é profesora de Dereito Internacional Privado na Universidade de Santiago de Compostela. Desde 2013 traballa como investigadora senior no Instituto Max Planck de Luxemburgo de Dereito Procesual. Os seus principais intereses son o dereito procesual europeo e comparado, xunto co dereito internacional privado europeo e español. Ademais de varios libros como autora única publicou máis de 100 artigos e contribucións en libros colectivos e revistas científicas en español, inglés e francés. Foi profesora convidada en Universidades estranxeiras e españolas como París II ( Panthéon- Assas), Autónoma de Madrid, Salamanca e Sevilla, e traballou como experta no marco da Rede Europea de Formación Xudicial. É membro de institucións académicas de ámbito nacional e internacional: Instituto Europeo de Dereito; a Asociación de Dereito Internacional (membro do Comité para a Protección da Privacidade no Dereito Procesual e Internacional Privado, establecido en 2013); a Asociación Internacional de Dereito Procesual; e a Asociación Española de Profesores de Dereito Internacional e Relacións Internacionais. Desde 2012 pertence á Comisión Académica do Plan Nacional de Empresas e Dereitos Humanos, Ministerio de Asuntos Exteriores e Cooperación. Tamén se desempeñou como experta designada na Comisión de avaliación de programas de Grao, programa Verifica, ANECA (abril do 2009 a febreiro de 2013). Na actualidade participa en varios proxectos de investigación científica de alcance internacional financiados pola Comisión da UE ou cofinanciados polos gobernos central e local españois, centrados na confianza mutua nunha variedade de constelacións: litixios civís e comerciais transfronteirizos; insolvencia transfronteiriza; litixios transfronteirizos en dereito de familia e sucesións. Actualmente é a editora senior da Revista Española de Dereito Internacional ( REDI), así como membro dos consellos editoriais e asesores de varias revistas científicas.