Cuestiones técnicas (y simbólicas) de la vecindad civil a la luz de la proposición de ley presentada por las Cortes de Aragón

Dereito. Revista da Facultade de Dereito da Universidade de Santiago de Compostela, Vol. 28, nº1, pp. 9-44, Xaneiro-Xuño 2019 Año: 2019
Autor/a: Julia Ammerman Yebra.
As Cortes de Aragón presentaron en setembro de 2016 unha Proposición de Lei pola que se modificaba o Código civil en relación co estatuto personal e vecindade civil. Esencialmente pretendían variar tres aspectos do réxime de atribución e adquisición da vecindade civil, sendo o máis destacado de eles a supresión da súa adquisición automática por residencia continuada en outro territorio durante dez anos. As comparecencias dos expertos e o debate parlamentario xerado coa Proposición de Lei puxeron sobre a mesa non só aspectos de técnica lexislativa, senón tamén cuestións «simbólicas» da vecindade civil.