[Seminario] Aproximación Xurídica ao Art Brut e aos Artistas con Discapacidade - xoves 9 marzo

Facultade de Dereito

Aula Lete do Río

9 de Marzo de 2023  |  9 de Marzo de 2023
9 de Marzo de 2023

O vindeiro xoves 9 de marzo celebrarase o seminario “Aproximación Xurídica ao Art Brut e aos Artistas con Discapacidade”, no marco do proxecto “Artistas marxinais: propostas de regulación xurídica para un colectivo esquecido”, froito dunha bolsa Leonardo a Investigadores e Creadores Culturais 2022 da Fundación BBVA.

No seminario participarán psiquiatras que contan cun proxecto sobre art brut, profesores de dereito,  artistas e diversos profesionais do mundo xurídico.

O lugar de celebración será a aula Lete do Río, Facultade de Dereito da USC, en horario de 17 a 20.30 horas. Quen desexe asistir presencialmente ou de forma telemática deberá enviar un email a julia.ammerman@usc.es indicando nome, apelidos e vinculación coa USC ou institución que proceda.

Vexa todo