Seminario de doutorandos de Dereito civil

Facultade de Dereito
Organiza:
Grupo De conflictu legum
22 de Febreiro de 2023
22 de Febreiro de 2023

O grupo de investigación De Conflictu Legum inicia para o que resta de curso académico un Seminario de doutorandos de Dereito civil para realizar encontros periódicos cada tres semanas máis ou menos nos que mozos investigadores, visitantes ou do centro, poderán expoñer os seus temas de investigación. A modo de mesa redonda, e tras unha exposición por parte da persoa convidada, trátase de abrir un coloquio entre todos os presentes para intercambiar distintas ideas e perspectivas.

Primeira sesión. 23/02/2023. Natanael Pena Calderón, doutorando e profesor de Dereito civil da Pontificia Universidad Católica de Valparaíso (Chile): «La configuración de las reglas de identidad del pago e identidad de la cosa debida en el Derecho de contratos chileno». Sala de Profesores da Facultade de Dereito. 17h.

Segunda sesión. 22/03/2023. María Isabel Rodríguez Alfaro, doutoranda e profesora de Dereito civil da Pontificia Universidad Católica de Valparaíso (Chile): «Principales elementos que configuran el matrimonio en el Derecho civil chileno». Sala de Profesores da Facultade de Dereito. 17h.

Vexa todo