Conferencia de Marta Requejo Isidro: "Le règlement Bruxelles I bis sous la loupe"

15 de Marzo de 2022

O 15 de marzo de 2022, Marta Requejo Isidro (Référendaire no TJUE e Profesora de Dereito Internacional Privado na Universidade de Santiago de Compostela) impartirá unha conferencia sobre o Regulamento Bruxelas I bis no Centro de Investigación de Dereito Internacional Privado e dos Negocios Internacionais de París ('sala 102').

A conferencia darase en francés (Le règlement Bruxelles I bis sous la loupe) ás 6 pm en liña.

A participación é gratuíta. Os detalles pódense obter en laurence.tacquard@u-paris2.fr.

O Centro organiza regularmente conferencias de estudantes de doutoramento que recentemente defenderon o seu doutoramento na Universidade de París I ou París II. Ocasionalmente tamén organiza conferencias de profesores visitantes en ambas universidades. Pódense atopar podcasts das últimas conferencias aquí.