Constitución da comisión científica Jubilare polo Colegio de Registradores

22 de Setembro de 2022

O Colegio de Registradores constituíu a comisión científica de Jubilare. Constitúese a comisión científica como “una apuesta para superar el edadismo, un foro para combatir nuestros prejuicios y los estereotipos que acaban discriminando a las personas únicamente por razón de su edad. Pretende ser un lugar donde hacer visible la enorme riqueza de esta etapa de la vida y donde reconocer la experiencia y la capacidad que los mayores derrochan”.

A Profesora María Paz García Rubio, Catedrática de Dereito Civil da Universidade de Santiago de Compostela, vogal permanente da Sección Primeira (Dereito civil) da Comisión General de Codificación do Ministerio de Justicia e integrante do Grupo de investigación De conflictu legum, preside a comisión.

Pode atoparse a nota de prensa orixinal aquí.