Hernán Cortez López participa en la final de la versión 2024 de Three Minute Thesis USC

6 de Xuño de 2024
final 3mt
Fuente imagen: Novas da escola de doutoramento internacional Nu. 38-Xuño 2024

O pasado 6 de xuño levou a cabo a final do concurso de tese en tres minutos da Universidade de Santiago de Compostela, na cal participou Hernán Cortez López, integrante do Grupo de Investigación De Conflictu Legum, coa súa presentación titulada "A protección de intereses ambientais desde o dereito de contratos".

"(...) el derecho de contratos ofrece una perspectiva única en la protección del medioambiente. Se busca la tutela de un interés individual, pero se logra la de uno colectivo"

Esta actividade foi precedida dunha selección previa dos mellores 15 vídeos, convidando os finalistas a presentar en persoa fronte a un público e un xurado de diversas áreas do coñecemento.

Vexa todo