Laura Carballo Piñeiro

Departamento de Derecho Común
Facultade de Dereito
Universidade de Santiago de Compostela
E-15782, Santiago de Compostela.

Laura Carballo Piñeiro é Catedrática de Dereito Internacional Privado na Universidade de Vigo desde decembro de 2021. Membro do Grupo de investigación De Conflictu Legum, foi Bolseira da Fundación Alexander von Humboldt. Membro da Asociación Española de Profesores de Dereito Internacional e Relacións Internacionais (Vogal ata 2015); da Verein der Freunde deas Hamburger Max-Planck-Instituts für ausländisches und internationales Privatrecht; da Asociación Universitaria de Estudos Comunitarios; Asociación Internacional de Estudos Galegos (Tesoureira ata 2009); da Asociación Iberoamericana de Dereito Internacional privado; e da International Academy of Comparative Law (Membro electo 2015). Con máis de 100 publicacións, publicou como única autora as seguintes monografías: International Maritime Labour Law na colección Hamburg Studies on Maritime Affairs; na colección De Conflictu Legum as dous seguintes tituladas As accións colectivas e a súa eficacia extraterritorial. Problemas de recepción e transplante das class actions en Europa, e Accións de reintegración da masa e Dereito concursal internacional; e Execución de condenas de dar. Entre as súas áreas de especialización atópanse o dereito internacional privado, o dereito procesual civil internacional, arbitraxe internacional, dereito do comercio internacional, en particular, o dereito de insolvencia internacional.