Seminario GRERCA "Crisis sanitaria y responsabilidad civil"

Facultade de Dereito

Universidade de Santiago de Compostela, Campus Vida

21 de Abril de 2023
22 de Abril de 2023

O Groupe de Recherche Européen sur la Responsabilité Civile et l'Assurance (GRERCA), de la Université de Rennes, en colaboración co Grupo de investigación De Conflictu Legum, da Universidade de Santiago de Compostela, e ICADE, da Universidade Pontificia Comillas de Madrid, celebran o seminario "Crise sanitaria e responsabilidade civil" na Facultade de Dereito da Universidade de Santiago de Compostela os días 21 e 22 de abril de 2023. Ademais, contará co apoio insitucional da Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes da Xunta de Galicia.

O seminario, dirixido polo Profesor Javier Lete e coordinado polo Profesor Ricardo Pazos, contará coa participación de investigadores dun gran número de países europeos e americanos, e estenderase en dúas sesións de mañá e unha de tarde os días sinalados. Achegamos o programa para maior información.

Os días 24 e 25 de abril celebrarase na Universidade Pontifica de Comillas un segundo seminario organizado e financiado polos mesmos grupos de investigación universitarios.

Programa.