Conferencia internacional: "Los juristas del civil law miran al Brexit"

20 de Abril de 2017

Durante os días 20 e 21 de abril de 2017 celébrase na Universidade Pablo de Olavide de Sevilla un seminario internacional sobre as consecuencias do Brexit en diversos ámbitos do Dereito privado. Participan como relatores o Prof. Dr. Michael  Grünberger e o  Prof. Dr.  Stefan  Leible (Universidade de  Bayreuth, Alemaña), o Dr.  Stathis  Banakas (University  of  East  Anglia - Norwich, Reino Unido), a  Profa. Dra. Eva  Lein (British  Institute  of  International  and  Comparative Law –  London (UK) e  Université de  Lausanne, Suíza), a  Profa. Dra. María José  Fariñas (UC3 - Madrid) e os membros do Grupo De  Conflictu  Legum María Paz García Rubio  e Santiago Álvarez González , que se encargan, respectivamente, de "Consequences  of Brexit  for  Contract  and  Consumer Law/Consecuencias do Brexit para o Dereito de contratos e de consumidores" e de "Consequences  of Brexit  for  cooperation  in civil xudicial  matters:  Person,  Family  and  Successions Law / Consecuencias do Brexit para a cooperación en materia civil: Dereito da persoa, de familia e de sucesións".

O programa pódese descargar aquí